۱۳۹۸ آبان ۲۹, چهارشنبه

مجاهد شهید کیومرث زمانی زاده


مشخصات مجاهد شهید کیومرث زمانی زاده
محل تولد: گچساران
شغل: سرباز وظيفه
سن: 22
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«… من سرباز وظیفه، کیومرث زمانی‌زاده اعزامی از گچساران، جمعی گردان۱۷۷ گروهان۳ از تیپ۳۷ زرهی شیراز که در عملیات پیروزمندانهٌ ارتش آزادیبخش ملی ایران در منطقهٌ مهران در مورخ ۳۰آبان۶۶ به اسارت ارتش آزادیبخش ملی ایران درآمدم، حدود سه ماه است که به زندگی تازه‌یی دست یافته‌ام و راه حق و باطل را شناختم. می‌خواهم دوش‌به‌دوش رزمندگان ارتش‌آزادیبخش ملی ایران، با خمینی ضدبشر بجنگم. هر‌چه فکر کردم به خلق و میهن خودم بدهکارم و با نثار‌کردن خون و جانم در راه آزادی میهن، دین خود را برای پنجاه میلیون ایرانی ادا نمایم. تا خمینی ضدبشر را از ریشه کنده و بتوانیم در آینده ایرانی آباد و آزاد داشته باشیم. تقاضای عاجزانه دارم که با درخواست من موافقت نمایند». تقاضانامه ‌ـ‌ ۶اسفند۶۶ 
کیومرث، این سرباز آزاده و دلیر، دوشادوش رزمندگان ارتش آزادی در عملیات فروغ جاویدان در نبرد با مزدوران دشمن دلاورانه جنگید و در لباس شرف و افتخار رزمندگی ارتش آزادیبخش، به‌شهادت رسید.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر