۱۳۹۷ شهریور ۱۵, پنجشنبه

مجاهد شهید کبری افشار جوانمردی


مشخصات مجاهد شهید کبری افشار جوانمردی
تاریخ تولد: 1338
محل تولد: گچساران
سن: 29
تحصیلات: دانشجو
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

کبری افشار در جریان تظاهرات و فعالیتهای ضدسلطنتی با مجاهدین آشنا شد و  پس از آن در فعالیتهای سیاسی افشاگرانه سازمان شرکت کرد. با شروع مبارزه مسلحانه دستگیر و 5سال را در زندانها و شکنجه گاههای رژیم به سر برد. پس از آزادی مجددا به سازمان وصل شد.
کبری در تقاضانامه اش برای شرکت در خط مقدم نبرد نوشت:
«... ای عزیزان من! ای شما تک تک برادران و خواهران از جان، زندگی، مال و همه چیز گذشته و به خدا و خلق پیوسته مجاهدم، ای شمائید که علی (ع) آرزوی دیدارشان را داشت: آه آه شوقا الی رویتهم ... باید که برای پاهای شما که در رکاب این رهبری به حق، این چنین می تازید بوسه زد.
و شما ای رهبران عزیزام
حقا که پرتوی از مکتب و سیمای علی را در شما می بینم. برایتان آرزوی بهروزی و پیروزی از خداوند می کنم.
راستی که هر چه از سازمان و از عشقم به آن بگویم کم گفته ام. من وجود و معنای زندگیم را در حل شدن در ارزشها و آرمان مجاهدین می دانم. من با گوشت و پوست و استخوان، دردها و رنجها و سختیهایی را که سازمان در رزند حرکت خود بالاخص 30خرداد 60 به این طرف داشته درک می کنم.
می بینم که لحظه ها و ذره ذره دستاوردهای سازمان با خون گره خورده است...
من خودم را در برابر خدا و خلق و سازمان مسئول می دانم و با آگاهی به همین تنها راه محکم و استوار پیروزی خلق است که تقاضای رفتن به قرارگاه و گروهانهای رزمی را دارم...«. تقاضانامه - 21تیر 1366

با همین شور و انگیزه انقلابی، کبرای دلیر قدم به میدان نبرد گذاشت و در فروغ جاودانه شد.

مریم رجوی: از خانواده‌های شهیدان و زندانیان سیاسی می‌خواهم که با حضور بر سر مزار شهیدان، حق پایمال‌شده خود برای برپایی مراسم بزرگداشت فرزندان قهرمان خود را به رژیم آخوندی تحمیل کنند.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://t.me/shahidanAzadai96

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر