۱۳۹۷ شهریور ۱۷, شنبه

مجاهد شهید عنایت رنجبر


مشخصات مجاهد شهید عنایت رنجبر
تاریخ تولد: 1334
محل تولد: گچساران
سن: 33
تحصیلات: لیسانس کشاورزی
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

عنایت رنجبر در سال 59 در ارتباط با مجاهدین قرار گرفت. سال 63 دستگیر شد و مدت 2سال در زندانهای رژیم بود. سال 65 پس از آزادی، به خارج کشور اعزام شد و از آن جا به منطقه رفت و در کنار سایر خواهران و برادران مجاهد و رزمنده وارد میدان رزم و انقلاب شد. در تقاضانامه اش نوشته بود:
«می خواهم همدوش با خواهران و برادران مجاهدم سلاح به دوش گیرم تا بتوانم با خمینی جلاد و ضدبشر بجنگم و در این مسیر جانم را فدیه رهایی خلق و میهنم نمایم و با نثار خونم دین خود را به انقلاب ادا نمایم... 22شهریور 66«.
او به عهد و پیمانش در فروغ جاویدان، با خون وفا کرد.
«... من اکنون می روم تا این راه خونبار را با نثار خون ناچیزم سیراب تر کنم. وقتی که آرم سازمان و پرچم سه رنگ ایران را به من دادند تا روز عملیات بر روی سنگرهای فروریخته خمینی برافرازم، برای لحظه ای به آنها نگاه کردم و شور و شعف عجیبی به من دست داد. زیرا احساس کردم در هنگام نشاندن این آرم و پرچم، این دست من نیست که آنها را می نشاند بله دست خلق قهرمان ایران است که با خشم و قهر انقلابی آن را می نشاند.
ضمن سلام به مسعود و مریم می خواهم به آنها بگویم که ما می رویم تا قله های شرف و آزادی را تسخیر کنیم و قلب آنها و قلب خلق قهرمان ایران را شاد کنیم.« وصیت نامه - اول آذر 66

مریم رجوی: از عموم هموطنان می‌خواهم در کارزار ملی جمع‌آوری اطلاعات شهیدان، پیدا کردن مزارهای پنهان‌شده، و افشای آخوندها و جلادان دست‌اندرکار این جنایت، فعالانه مشارکت کنند.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر