۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۸, شنبه

مجاهد شهید زهرا بلادی


مشخصات مجاهد شهید زهرا بلادی
محل تولد: شيراز
شغل: -
سن: 23
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«... پس به حکم خدا و خلق و بنا بر ضرورتهای تاریخ و مقدران تکامل جامعه هرگز نبایستی تردید کرد که در لحظه مناسب گل انقلاب دموکراتیک مردم ما خواهد شکفت و همه دردها و مرارتها و شکنجه ها و شهادتهای بسیاری که تا کنون تحمل کرده ایم به بار خواهد نشست. آن لحظه زمان قیام توده های مسلح و سازمان یافته برای تعیین سرنوشت نهایی نبرد است. زمان دمیدن سپیده سحر، زمانی که خلق دیگر برای همیشه سرنوشت خویش را به دست خواهد گرفت.». وصیت نامه - 10اسفند 64
زهرا در جریان قیام 22بهمن در تظاهرات علیه رژیم شاه شرکت کرد و سال 59 با مجاهدین آشنا شد و از اوایل خرداد 60 یعنی در اوج فعالیتهای میلیشیای قهرمان به جمع آنها پیوست. در تیمهای میلیشیا به کارهای تبلیغی پرداخت. روز 30خرداد فعالانه در تظاهرات شرکت کرد و در همین تظاهرات دستگیر و پس از دو ماه آزاد شد.
خرداد 64 پس از وصل به سازمان، عازم منطقه شد. پس از چندی او در جمع رزمندگان رهایی بود:
«... من راه مباره با خمینی جلاد و خون آشام را برگزیده ام. من این راه را انتخاب کردم تا بتوانم ظلم و ستمی را که رژیم خمینی بر مردم وارد آورده نابود کنم. در این راه خودم را مدیون رهبران عقیدتیم مسعود و مریم می دانم که درس ایثار و فدا را به تمامی ما آموختند تا بتوانیم راه را بهتر بشناسیم. همان راه رسیدن به جامعه بی طبقه توحیدی».
مجاهد خلق زهرا بلادی در عملیات کبیر فروغ جاویدان شرکت کرد و پس از نبردی دلیرانه، به کهکشان جاودانه فروغها پیوست.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر