۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

مجاهد شهید محمد حسین ستارالعیوب


مشخصات شهید محمد حسین ستارالعیوب
تاریخ تولد: 1344
محل تولد: كرمان
تحصيل: متوسطه
سن: 23
محل شهادت: کرمانشاه
زمان شهادت: 1367

«بعد از انقلاب 22بهمن بود که با سازمان آشنا شدم. در سال58 با تشکیل اولین ستاد سازمان و انجمنهای هوادار آن در شهر کرمان، شروع به فعالیت کردم. از اوایل تابستان60 در تیمهای عملیاتی شرکت کردم و عضو یک واحد عملیاتی شدم. در زمستان60 دستگیر شدم. 3ماه در انفرادی و 2ماه در عمومی بودم. در تابستان64 به منطقه آمدم… هر لحظه آرزو می‌کردم کاش زودتر آمده بودم».
محمدحسین در سراسر سالهایی که در منطقه و در ارتش آزادیبخش بود، از نمونه‌های سختکوشی و فداکاری بود و با دقت مسئولیتهایش را انجام می‌داد. به گزارش همرزمانش او در عملیات فروغ قهرمانانه جنگید و بعد از ساعتها رزم دلاورانه، هنگامی که مجروح شده بود . برای این‌که به‌دست دشمن نیفتد با شعار مرگ بر خمینی، درود بر‌ رجوی نارنجک کشید و به جاودانه‌فروغها پیوست.
«من با ایمان و یقین به رهبری و ایمان به ایدئولوژی و استراتژی سازمان مجاهدین خلق ایران قدم در این راه نهاده‌ام و تا آخرین قطرهٌ خونم و تا نفس در بدن دارم تا تحقق آرمانهای توحیدی پشت سر رهبری ایستاده‌ام و همانند تمامی شهیدانی که در صحنهٌ نبرد با خمینی چه در زندانها و سیاهچالهای مخوف ضدبشریش و چه در صحنهٌ نبرد ارتش‌آزادیبخش با دشمن خدا و خلق خمینی دجال به‌شهادت رسیدند و خون پاکشان را فدیهٌ راه حسین کردند و نویدبخش صلح و آزادی بودند من هم بر سر اصول و عقایدم که همانا راه مجاهدین باشد ایستاده‌ام…». وصیت‌نامه 10مهر66

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر