۱۳۹۶ تیر ۲۶, دوشنبه

وصیتنامه مجاهد شهید مسعود اسماعیلی پور


مشخصات مجاهد شهید مسعود اسماعیلی پور
محل تولد: كرمان
تحصيل: دانشجو
سن: 37
محل شهادت: شیراز
زمان شهادت: 1367

بهنام خدا بنام پرچمداران توحيد و يگانگي (مسعود و مريم)
من مسعود اسماعيلپور فرزند ماشاالله متولد كرمان در كمال صحت و سلامت و با آگاهي به راه و آرمان خود اين سطور را مينويسم. 
از اين خوشحال هستم كه در اين مقطع از تاريخ در اين دار فاني بودم و توانستم زير چتر رهبري عقيدتي مسعود و مريم از گمراهي و راههاي انحرافي نجات يافتم و گام در راه توحيد و يگانگي بگذارم .

همراه با نسل فدا و از خودباختگي، نسل ايمان بامردان و زناني كه راه پيشواي عقيدتي خود حسين (ع) را برگزيدند و سرداراني همچون موسي و شيرزناني همچون اشرف را فرا راه خود داشتند. نسلي كه تماميت خود را فديه آرمانش نمود و با گامهايي  استوار بهپيش رفت پردههاي جهل و تيرگي را دريد و سپيده دمان  رهايي  را نويد داد، اختران شبكوب كه جاده تكاملي را درمينوردند و قلب تيرگي را نشانه ميروند و راه توحيد و يگانگي را براي آيندگان هموار ميسازند. مردان و زناني كه مرزهاي ايثار و فدا را در نورديدند و برهاني شدند براي نسلهاي بعدي و سرانجام افتخار همراه و همگام شدن با انقلاب ايدئولوژيكي كه نويدبخش جامعه بيطبقه توحيدي است.

بارخدايا گناهان مرا ببخش و از سر تقصيرات و كوتاهيهايم در گذر. پيام براي خواهران و برادران مجاهدم ايناست كه صفوف خود را هرچه پولادينتر سازيد و برخود بباليد كه چنين رهبري  عقيدتي داريد، شما اميد  يك خلق و تاريخ هستيد. اطاعت از رهبري را پيشه كنيد و باگامهاي استوار بهپيش رويد و شكرگذار باشيد .

مرگ بر خميني – درود بر رجوي (مسعود و مريم)
در اهتزازباد پرچم خونين جامعه بيطبقه توحيدي
64/3/14

مریم رجوی: آن‌ها در اوج افتخار، به‌دفاع از نام و آرمان رهایی‌بخش خود برخاستند و منش و راه ‌و رسم این جنبش را با تسلیم‌ناپذیری سرشتند. آن‌ قهرمانان، به‌‌‌ویژه دختران مجاهد، مسئولان قتل عام را، مطابق اعتراف خودشان، به‌عجز و التماس کشاندند. 

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://t.me/shahidanAzadai96

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر