۱۳۹۸ آبان ۱۸, شنبه

مجاهد شهید معصومه ابراهیمی زرندی


مشخصات مجاهد شهید معصومه ابراهیمی زرندی
محل تولد: کرمان
شغل: خياط
سن: 30
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

به ياد مجاهد شهيد معصومه ابراهيمي زرندي
«... حالتي دارم كه وصف كردني نيست. شوق و هيجان مرا آرام نمي گذارد چرا كه تا دو ساعت ديگر با خواهران و برادران همرزمم عازم خط مقدم نبرد مي شويم تا آتش كنيم و هر آن كه را كه سد و مانع راه رهايي خلقمان است، از پيش پا برداريم. اين جنگي است بر حق و انقلابي...». نامه به خانواده ـ 7فروردين 67
معصومه ابراهيمي زرندي در سال 58 به صف هواداران مجاهدين پيوست. از سال 60 تا 62 در زندان كرمان زير شكنجه هاي دژخيمان مقاومت كرد. پس از آزادي به تلاش براي وصل به سازمان دست زد. در سال 64 به ياران مجاهدش در منطقه پيوست.
ابتدا در قسمت نيرويي به كار مشغول شد و طي اين مدت توانست شمار قابل توجهي از هواداران را به سازمان وصل كند.
با تشكيل تيپهاي رزمي وارد يكي از يكانها شد. پس از پشت سر گذاشتن يكي از دوره هاي آموزشي و كسب صلاحيتهاي لازم، در موضع فرمانده گروه در دو عمليات بزرگ آفتاب و چلچراغ شركت كرد.
معصومه در آستانه عمليات آفتاب كه درآن براي اولين بار تيپهاي متشكل از زنان مجاهد مأموريت رزمي مستقل به عهده داشتند، در نامه اي خطاب به رهبري سازمان نوشت:
«مسعود و مريم عزيز،
در اين مرحله از انقلاب، با ورود خواهران به ارتش آزاديبخش و شركت در خط مقدم... برگي نوين در تاريخ انقلابمان ورق خواهد خورد...».
اين «برگ نوين» در حماسه قهرمانيهاي زنان رزمنده مجاهد خلق در عمليات فروغ جاويدان به برگ زرين و سراسر افتخار زن آزاده ايراني در مصاف با رژيم ضدبشري خميني تبديل شد. در اين حماسه بزرگ، معصومه نيز پس از رزمي قهرمانانه به شدت مجروح گرديد و هنگام انتقال به اسلام آباد به كهكشان شهيدان پيوست.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر