۱۳۹۸ آذر ۱۲, سه‌شنبه

مجاهد شهید رمضان امانی


مشخصات مجاهد شهید رمضان امانی
محل تولد: بافت ـ كرمان
سن: 35
تحصيلات: ديپلم
محل شهادت: كرمانشاه
تاريخ شهادت: 1367

به ياد مجاهد شهيد رمضان اماني
«... در زماني كه رژيم ضدبشري و سراسر جنايت خميني به قلع و قمع پاكترين، رشيدترين و فداكارترين نسل اين مملكت كمر بسته و هر روز عده بيشماري را به قربانگاه مي فرستد و فداي اميال قدرت طلبانه خود و دارودسته اش مي كند، ما بايستي به پيروي از پيشوايمان حسين بن علي «ع»، در برابر ظلم ايستاده و از نثار خود و عزيزترين كسانمان دريغ نورزيم.
براين اساس بود كه من تصميم به مبارزه براي سرنگوني رژيم ددمنش خميني گرفتم و تنها سازماني را كه تحقق دهنده اين مبارزه يافتم، سازمان پر افتخار مجاهدين خلق ايران با سابقه درخشان آن است.
پدر عزيز و زحمتكشم،
پدري كه شايد از من ناراحت شده باشي كه چرا در ايام پيري عصاي دست تو نبودم. مطمئن باش كه با روي كار آمدن مجاهدين، ديگر به كمك من نيازي نخواهي داشت... پس اگر من شهيد شدم، از تو مي خواهم كه هر كجا مجاهدي را ديدي به او كمك كن. و بدان كه من هستم.
آري، پدرم، مرگ با عزت به از زندگي با ذلت...». وصيت نامه ـ 26ارديبهشت 65
رمضان اماني در سال 58 فعاليت خود را در رابطه با مجاهدين آغاز كرد. در تظاهرات 30خرداد شركت داشت. در ديمان 64 به منطقه اعزام شد. با تشكيل ارتش آزاديبخش، در يكانهاي رزمي آن سازماندهي گرديد. در فروغ جاويدان فرماندهي يك گروه رزمي را به عهده داشت. در اين نبرد حماسي قهرمانانه جنگيد و در اوج شرف و افتخار به شهادت رسيد.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر