۱۳۹۹ آبان ۹, جمعه

مجاهد شهید عنایت رنجبر


عنایت رنجبر سال ۱۳۳۴ در گچساران به دنیا آمد. بعد از گذراندن تحصیلات متوسطه وارد دانشگاه شد و در رشته مهندسی کشاورزی به تحصیل پرداخت.
عنایت در سال۵۹ در ارتباط با مجاهدین قرار گرفت. سال۶۳ دستگیر شد و مدت ۲سال در زندانهای رژیم بود. سال۶۵ پس‌از آزادی، به خارج کشور اعزام شد و از آن‌جا به منطقه رفت و در کنار سایر خواهران و برادران مجاهد و رزمنده وارد میدان رزم و انقلاب شد. ‌در تقاضانامه‌اش نوشته بود : «می‌خواهم همدوش با خواهران و برادران مجاهدم سلاح به دوش گیرم تا بتوانم با خمینی جلاد و ضدبشر بجنگم و در این مسیر جانم را فدیهٌ رهایی خلق و میهنم نمایم و با نثار خونم دین خود را به انقلاب ادا نمایم…‌۲۲‌شهریور‌۶۶‌».
او به عهد و پیمانش در فروغ جاویدان، با خون وفا کرد. «…‌من اکنون می‌روم تا این راه خونبار را با نثار خون ناچیزم سیراب‌تر کنم. وقتی که آرم سازمان و پرچم سه‌رنگ ایران را به من دادند تا روز عملیات بر روی سنگرهای فرو‌ریختهٌ خمینی برافرازم، برای لحظه‌یی به آنها نگاه کردم و شور و شعف عجیبی به من دست داد. ‌زیرا احساس کردم در هنگام نشاندن این آرم و پرچم، این دست من نیست که آنها را می‌نشاند بلکه دست خلق قهرمان ایران است که با خشم و قهر انقلابی آن‌را می‌نشاند. ضمن سلام به مسعود و مریم می‌خواهم به آنها بگویم که ما می‌رویم تا قله‌های شرف و آزادی را تسخیر کنیم و قلب آنها و قلب خلق قهرمان ایران را شاد کنیم». وصیت‌نامه ‌ـ‌ اول آذر۶۶
با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید.
https://t.me/shahidanAzadai96

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر