۱۳۹۶ آبان ۸, دوشنبه

مجاهد شهید لطف علی میرساردو


مشخصات مجاهد شهید لطف علی میرساردو
محل تولد: جیرفت
تحصيل: دانشجو
سن: 26
محل شهادت: کرمان
زمان شهادت: 1367

متاسفانه از اين شهيد  قهرمان عکس، خاطرات و زندگینامه نداريم بنابراين از هموطنانى كه اين قهرمان خلق را مي‌شناسند درخواست داريم اطلاعات خود را به آدرس aida.nikjo@gmail.com براى ما ارسال كنند.

مریم رجوی: از قتل‌عام 30هزار زندانی سیاسی نزدیک به ‌سه دهه می‌گذرد. اما این جنایت چیزی نیست که به‌ تاریخ پیوسته باشد. این جنایت مسأله همین امروز است. مسأله نقض فاجعه‌بار حقوق‌بشر در ایران است.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://t.me/shahidanAzadai96

۲ نظر:

  1. باسلام
    از سال 60 تا سال 62 به مدت دوسال باهم بودیم برادری بسیار مهربان وبا روحیات انقلابی وخلق وخوی مجاهدی ووارسته بود هیچ وقت درتمام مدتی که باهم بودیم وقت های خودش را بدون برنامه نمی گذراند حتی روزانه باهم نیم ساعت برنامه نشاط انقلابی داشتیم که گفته های خمینی را تفسیر می کرد بطورخاص کتاب توضیح المسائل خمینی واینقدر مضحکه های این جلاد این پیرکفتار خون آشام را به مسخره می گرفت که فقط نیم ساعت با نشاط ترین لحظات ما زیر فشار های زندان بود هیچ وقت من اورا غمگین ندیدم همیشه سرحال وبا نشاط بود خیلی ازبچه ها را بسمت خودش جذب می کرد وبچه ها شیفته رفتار ومناسبات انقلابی او می شدند درعین حال خیلی ساده زیستی می کرد که ناشی از روحیه انقلابی او بود
    یک شب خوابیده بود سراغ اورفتم دیدم چشم بند زده گفتم چرا چشم بند زدی گفت بخاطر اینکه خودم را آداپته کنم گفتم با چی آداپته کنی گفت من می دانم که خمینی دست از سر یک مجاهد خلق هم نمی کشد برای همین می خواهم که خودم را برای شرایطی که به من حکم اعدام بدهند آداپته باشم که ذره ای جلادان احساس نگرانی درمن نداشته باشند خیلی وقت ها غذا کم می خورد می گفت مشکل دارم اما برای اینکه از غذا نفرات استفاده بیشتری بکنند این رویه را درپیش گرفته بود که روز آخر که از ما جدا شد گفت بچه ها می خواستم بگویم که من معده ای نبودم وزد زیر خنده
    لطف علی گوهری بود که درحیاتش می توانستیم درخشش آرمان مجاهدخلق را از او که ساطع می شد ببینیم یادش گرامی وراهش پر رهرو باد

    پاسخحذف
  2. با تشکر از شما دوست عزیز که این خاطرات گرانبها را از این شهید گرانقدر فرستادید که ما بهره ببریم

    مدیر وبلاگ شهدا

    پاسخحذف