۱۳۹۸ دی ۲۱, شنبه

مجاهد شهید محمدعلی قیصی‌زاده


مشخصات مجاهد شهید محمدعلی قیصی‌زاده
محل تولد: بوشهر
سن: ۲۹
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: ۱۳۶۷

مجاهد شهید محمدعلی قیصی‌زاده در سال ۱۳۳۸ در بوشهر متولد شد. بعد از گذراندن تحصیلات متوسطه در کانادا در رشته زمین‌شناسی تحصیلات خود را ادامه داد.
این مجاهد پرشور در یکی از نوشته‌هایش درباره زندگیش اینگونه می‌نویسد: «من محمدعلی قیصی‌زاده، در شهر بوشهر در یک خانوادهٌ پرجمعیت و معروف متولد شدم. در سال۵۷ در قیام پرشکوه خلق… شرکت داشتم…بعد از اتمام دبیرستان در بهمن‌ماه۵۸ به کانادا رفتم. از سال۶۰با هواداران (مجاهدین) و با انجمن رابطه برقرار کردم و از سال۶۱ به‌طور حرفه‌یی مشغول به کار شدم. ابتدا در شهر اتاوا مشغول به فعالیت شدم. تا سال۶۱ در شهر اتاوا به‌عنوان مسئول گروه هوادار انجمن بودم و از آن به بعد به مونترال رفتم و در مغازه‌یی مشغول به کار شدم…تا سال۶۴ به‌عنوان معاون کمیتهٌ مالی انجمن به کار ادامه دادم و در سال۶۴ به تورنتو منتقل شدم و به‌عنوان معاون کمیتهٌ شهرستان و مسئول خدمات و نیرویی و محلات به کارم ادامه دادم».
محمدعلی در مهر۶۴ به منطقه اعزام شد. در انجام مسئولیتهایش مایه‌گذار و خستگی‌ناپذیر بود. عنصری پرشور بود و دلسوزی و احساس مسئولیت از ویژگیهای بارزش بود. مجاهد شهید محمدعلی قیصی‌زاده در آستانهٌ فروغ جاویدان وارد یکانهای رزمی شد، با کینه‌یی مقدس قدم به میدان نبرد با رژیم خمینی گذاشت، جانانه جنگید و قهرمانانه به‌شهادت رسید و به جاودانه‌فروغهای آزادی پیوست.

مریم رجوی: فروغ جاویدان واقعه‌یی نیست که در نقطه سی و یک سال پیش متوقف شده باشد.
امروز فروغ جاویدان در کانون‌های شورشی و هزار اشرف در سراسر ایران جاری است.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر