۱۳۹۶ اردیبهشت ۱, جمعه

به یاد مجاهد شهید احمدرضا سلیمان جود




مشخصات مجاهد شهید احمد رضا سلیمان جود
محل تولد: آبادان
سن: 24
محل شهادت: کرمانشاه
زمان شهادت: 1367
#قتلعام67 #جنبش_دادخواهی #ایران #اعدام #زندانی_سیاسی #حقوق_بشر #مریم_رجوی #تهران #تبریز #خوزستان  #شیراز #اهواز  #tehran #مقاومت #مجاهدین #ایران
با ما درکانال پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید
https://t.me/shahidanAzadi
به یاد مجاهد شهید احمدرضا سلیمان جود
تاریخ تولد: 1343
محل تولد: آبادان
تحصیلات: متوسطه
سابقهً مبارزاتی: 10سال
زندانی سیاسی: 1/5سال


«…من احمدرضا سلیمان جود، بعد از قیام با خواندن زندگینامه‌ها و دفاعیات شهیدان مجاهدین، با سازمان آشنا شدم و در سال58 با بخش دانش‌آموزی سازمان رابطه برقرار کردم. در 11بهمن‌ماه59 در روز شهادت احمد رضایی، حین توزیع نشریهٌ مجاهد دستگیر و به 18ماه زندان و 74ضربهٌ شلاق محکوم شدم. در زندان بلافاصله وارد تشکیلات زندان شدم… و سال65 عزمم را جزم کردم تا به هر نحو شده… به سازمان وصل شوم و قطرهٌ ناچیزی از دریای بیکران و خروشان مقاومت خلق باشم. به همین جهت… به منطقه آمدم و با حمایت و راهنمایی اهالی روستاها به یکی از واحدهای سازمان که در حال تردد در منطقه بود برخوردم. در آن هنگام از شادی در پوست خود نمی‌گنجیدم و با شوقی وصف ناپذیر بچه‌ها را در آغوش گرفته و می‌بوسیدم».به گزارش یک همرزم از صحنهٌ نبرد فروغ جاویدان، احمدرضا در تنگهٌ چهار‌زبر قهرمانانه جنگید و در روز سه‌شنبه سوم مرداد هنگام پیشروی برای تسخیر یال سمت راست تنگه بر اثر اصابت گلولهٌ‌مزدوران به‌شهادت رسید. او در آخرین لحظات با چهره‌یی خندان و سرشار از امید به آینده، سلاح خود را به همرزمانش داد و در کهکشان جاودانه‌فروغها جای گرفت. دربارهٌ سلاحی که به امانت به یارانش سپرد، چنین نوشته بود:«…‌‌من سلاح خونین را بر‌کف گرفته‌ام تا شب را به پایان رسانده و آزادی را شکوفا کنم. در این راه با تمامی وجودم و با هدایت رهبری نوین انقلاب (مسعود و مریم) می‌رویم تا کاخ ظالمان را سخت و بی‌امان در‌هم کوبیم و بنای جامعه‌یی آزاد و عاری از طبقه را بنیان نهیم، هر چند در این راه فدا شوم».وصیت‌نامه ـ 11تیر65

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر