۱۳۹۸ خرداد ۱۶, پنجشنبه

مجاهد شهید عبدالرسول ابوالحسینی


مشخصات مجاهد شهید عبدالرسول ابوالحسینی
محل تولد: اقلید فارس
شغل: -
سن: 27
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«... در لحظاتی که این وصیت نامه را می نویسم به خوبی چشم انداز ایرانی دموکراتیک و آزاد را در فردایی نه چندان دور می بینم. در این لحظات که انقلاب، شتابان به سمت کمال پیش می رود و همچون سیل خورشان کفها و آلودگیهای روی آب را همراه می برد و چهره آب زلال و شفاف را نمایان می کند. چیزی نمانده تا تمامی تکه های تاریکی که بر میهن خونبارمان سایه افکنده است را از بین ببرد و در پی خود ایرانی دموکراتیک و آزاد را به ارمغان بیاورد و نویددهنده ایرانی عاری از طبقات و توحیدی گردد.
من پیوسته آرزوی صلاحیت برای عضویت در سازمان را اشته ام، چرا که این سازمان سمبل شرف و انسانیت، سمبل مظلومیت قهرمانانه خلقهای ایران، سمبل مبارزات گذشته تا به حال می باشد و عضویت در آن یعنی زنده ماندن،‌ پویا بودن، جاوید ماندن و ثمردادن، هرزنرفتن و انگلوار زندگی نکردن این مساله را نه تنها من بلکه کلیه خواهران و برادرانم در اسارتگاههای رژیم در زیر شکنجه های دژخیمان، در پای چوبه های تیرباران و در شهر و جنگل و کوهستان با ریختن خون خود و مبارزه برای به دست آورن جامعه ای عاری از طبقات و توحیدی به اثبات رسانده اند...». وصیت نامه 24اسفند 66
عبدالرسول ابوالحسینی در قیام ضدسلطنتی شرکت کرد سپس فعالیت خود را با مجاهدین در انجمن میثاق آغاز کرد سال 61 به منطقه اعزام شد و در عملیات چلچراغ شرکت داشت. در جریان یکی از نبردهای فروغ جاویدان، در تنگه چهارزبر به شدت زخمی شد و به پشت جبهه انتقال یافت اما معالجات موثر واقع نشد و پس از چندی در بیمارستان به جاودانه فروغها پیوست.
پیکر پاک او در خاکپای سرور شهیدان حسین بن علی (ع) در کربلا به خاک سپرده شد.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر