۱۳۹۸ خرداد ۲۵, شنبه

مجاهد شهید محمد جواد عسکری


مشخصات مجاهد شهید محمد جواد عسکری
محل تولد: شيراز
شغل: کارگر
سن: 22
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

محمدجواد عسکری در سالهای پس از ۳۰خرداد۶۰ به هواداری از مجاهدین برخاست. به‌طور خودجوش به فعالیتهایی از قبیل تخریب عکس خمینی ضدبشر و دیگر سردمداران رژیم و شعارنویسی بر روی دیوارها پرداخت. 
در سال۶۳ جهت وصل به سازمان اقدام کرد اما دستگیر شد. سه روز پس از دستگیری، با خام کردن مزدوران رژیم، قهرمانانه فرار کرد و داغ اسارتش را به دل دژخیمان گذاشت. 
در اوایل سال۶۴ خود را به منطقه رساند و به صفوف مجاهدین پیوست. پس ازورود به منطقه در واحدهای نظامی سازماندهی شد و پس از تشکیل ارتش آزادیبخش وارد یکانهای رزمی گردید و در چندین رشته عملیات شرکت کرد و دلاورانه جنگید. 
در عملیات کبیر فروغ جاویدان با تمام وجود و هستیش به میدان شتافت و خون پاکش را فدیهٌ راه آزادی و رهایی میهنش کرد. 
«…‌من از هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران هستم. با تمام وجود و همهٌ هستی وارد نبرد با خمینی ضدبشر و جلادان او شدم. نبردی که سرانجام آن چندان دور نیست با پیروزی ما و شکست خمینی ضدبشر با هم همراه خواهد بود. مبارزه‌یی که اولین و مهمترین خصلت آن عادلانه بودن آن به معنای دقیق کلمه است. بنابراین یکبار دیگر تکرار می‌کنم که من با آگاهی و آزادی کامل این وصیت‌نامه را نوشتم و تا آخرین نفس نسبت به این سازمان وفادار خواهم بود». وصیت‌نامه

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر