۱۳۹۸ مرداد ۲۴, پنجشنبه

مجاهد شهید مهدی حسامی


مشخصات مجاهد شهید مهدی حسامی
محل تولد: شيراز
شغل: مهندس رشته معماری
سن: 30
تحصیلات: دانشجو معماری ایتالیا
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

مهدی حسامی دانشجوی معماری در ایتالیا و هودار مجاهدین بود فعالیت حرفه ای خود را سال 64 آغاز کرد. از ورود به مناسبات سازمان بسیار خوشحال بود. با عشق و ایمان آمده بود و رابطه و پیونده شورانگیزی با رهبری داشت. در عملیات کبیر فروغ جاویدان، راننده تانک بود. در ورودی تنگه چهارزبر تانک او هدف آر.پی.جی مزدوران دشمن قرار گرفت و مهدی در آنجا به شهادت رسید.
«با صمیمانه ترین و صادقانه ترین درودهای توحیدی و انقلابی به راهبرانی که بعد از آن همه خیانت و جنایت غیرقابل وصف خمینی دجال، این سمبل تمامی اشرار تاریخ توانستند با ایثار و فدایی بس عظیم، اعتماد از دست رفته یک خلق در زنجیر را به دست آورد. اعتمادی که فداکاری و ایثار در حدود شناخته شده قبلی آن هرگز به سادگی قادر به برگرداندن آن نبود و مرز جدیدی از گذشت را طلب می نمود. در مقابل جنایتهای خمینی پلید این یزید زمان می بایست که حسین وار جنگید.
پس ای مسعود و ای مریم
به خدا شما این مرزها را در نوردیدید و از هیچ فدایی فروگذار نکردید. پس من هم با چنک انداختن به ریسمان رهبری شما و با آگاهی کامل به این راه مقدس از سازمان تقاضای اعزام به منطقه را می نمایم تا در رویارویی مستقیم با مزدوران و جنایتکاران تا دندان مسلح خمینی جلاد به این پیر کفتار پابه گور و تمامی حامیانش بگویم بیچاره شب پرستان با نسل مسعود و مریم چه خواهند کرد؟ و بگویم که رهبر ما گفته بود که مجاهد خلق این کلام مقدس را شوخی نگیرید. تقاضانامه

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر