۱۳۹۸ مهر ۲۷, شنبه

مجاهد شهید ایرج اورک


مشخصات مجاهد شهید ایرج اورک
محل تولد: مسجد سليمان
شغل: ديپلم
سن: 26
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

«... ایدوئولوژی انقلابی اسلام با همه ابعاد رهائیبخش خود سرمنشا تمامی حماسه های مجاهدین خلق ایران است. هر مجاهد خلق ظلمات ترس، یاس و نومیدی را در هم می شکند و پرشکوهترین حماسه مقاومت را خلق می کند.
در نام مسعود و مریم پیام حنیف کبیر نهفته است. پیام همه سرهای پرشوری که بر سر دار رفتند، پیام اسیران قهرمانی که بر تخت شکنجه بوسه زدند و پیام آتش بی امان مجاهدینی که ظلمات خمینی را در هم می شکند.
آینده از آن نسلی است که رنج انقلاب را تحمل می کند. حال خمینی هر چه می خواهد سایه سیاه و شوم خود را بیشتر بگستراند ولی نبرد هم چنان ادامه خواهد یافت در امتداد شعله سرخ باروت... این همان آتش مقدسی است که در امتداد تاریخی خود به فروغ شعله وری راه می برد که در عاشورا برافروخته شد.
من و همه همرزمانم می رویم تا سرود هستی را زمزمه کنیم. سرود هستی، بودن، جنگیدن و جان را فدا کردن در راه خدا و خلق است...
این سرود را همواره در میدان رزم زمزمه خواهم کرد...
سخنی هم با مسعود دارم:
مسعود همیشه آروزیم این بود که یک بار هم که شده تو را در آغوش بگیرم. ولی شاید چنین فرصتی به دست نیاید. به هر حال دوستت دارم. مریم - مسعود خیلی دوستتان دارم.
بار خدایا! افتخار سرباز بودن در زیر چتر این رهبری و حراست از آن را از ما دریغ نکن». وصیت نامه - 8شهریور 66
ایرج، در قیام ضدسطلنتی فعالانه شرکت کرد. این میلیشیای پرشور فاز سیاسی، از سال 61 وارد منطقه شد. در عملیات خسروی و آفتاب و چلچراغ شرکت داشت. در فروغ جاویدان فرمانده دلاور یک گردان رزمی بود.
با رزم و شهادت قهرمانانه اش در این حماسه کبیر، جاودانه شد.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر