۱۳۹۷ بهمن ۱۳, شنبه

مجاهد شهید علی‌اکبر وفاق‌نعمت‌اللهی


علی‌اکبر وفاق‌نعمت‌اللهی سال۱۳۳۰ در بهمن‌آباد فارس متولد شد. او از سال۵۷ و همزمان با انقلاب ضدسلطنتی وارد مبارزات سیاسی شد. از همان موقع تا سال۶۲ با مبارز شهید الله‌قلی‌خان جهانگیری از هواداران مجاهدین که در کوهستانهای فارس با رژیم خمینی به مبارزه برخاست، همکاری داشت. در سال۶۲ به مجاهدین وصل شد و چندی بعد به پایگاههای مجاهدین در منطقهٌ کردستان رفت. 
با تشکیل ارتش آزادیبخش وارد یکانهای رزمی گردید و سرانجام در عملیات کبیر فروغ جاویدان شرکت کرد و در نبردهای حماسی آن دلیرانه بر پاسداران دشمن ضدبشری تاخت.مجاهد دلیر علی‌اکبر وفاق‌نعمتی‌اللهی فرزند غیور مردم فارس پس از یک دهه رزم و مجاهدت، سرانجام در حماسهٌ کبیر فروغ جاویدان در اوج شرف و افتخار به‌شهادت رسید و در کهکشان شهیدان جاودانه گردید.
در اوایل ورود به منطقه طی نامه‌یی نوشته بود:«…‌تصمیم گرفتم که با تمام وجود و خانمان و فرزندانم هم‌چون قطره‌یی از رود خروشان مجاهدین در راه مکتب و آرمانهایم حرکت کنم و شرف و انسانیتم را فدای زندگی پوچ نگردانم. من اکنون با تمام وجود به تمامی اصول اعتقادی ایدئولوژیک تشکیلاتی و سیاسی سازمان مجاهدین معتقد هستم. برای پیوستن به تنها سازمانی که بار مبارزات خونین مسلحانه با این دجال ضد‌بشر را بر دوش می‌کشد عازم خارج از کشور شدم…و راهی را جز مبارزهٌ مسلحانه نمی‌بینم و اعلام می‌کنم که با کمال آمادگی از سلامت جسمی و روحی برخوردارم… تا دینم را به خلقم و در جهت رهایی آنان ادا کنم…».وصیتنامه ـ اول آذر۶۳

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر