۱۳۹۷ اسفند ۳, جمعه

مجاهد شهید کوثر نگهدار خورشیدفرد


مشخصات مجاهد شهید کوثر نگهدار خورشیدفرد
محل تولد: شيراز
تحصیلات: دانشجو روان شناسی
سن: 32
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 51367

من کوثر نگهدار خورشیدفرد در یک خانوادهٌ متوسطه به‌دنیا آمدم و یک سال بعد از دیپلم در سال56 به آمریکا رفتم و در سال59 با هواداران سازمان مجاهدین در خارج کشور آشنا شدم. و از سال1361 درس و کارم را تعطیل کردم و به‌طور تمام‌وقت با انجمن دانشجویان مسلمان مشغول به کار شدم و علت آن‌هم این بود که برای اولین‌بار هدفم را پیدا کرده بودم و می‌خواستم تا آخر راهم همین باشد. زندگی صنفی که توأم با درس بود دیگر مرا راضی نمی‌کرد و دنبال چیزی پرمحتواتر بودم و در آن زمان آن را یافتم».
پس از اعزام به منطقه در عملیات آفتاب شرکت کرد. چون شیر می‌غرید و به انتقام خون هر مجاهد خلق به دشمن شلیک می‌کرد.در عملیات کبیر فروغ جاویدان مسئول امداد یک تیپ رزمی بود. در صحنه و در میان آتش سنگین نبردها، خود را به خواهران و برادران مجروحش می‌رساند و آنها را از صحنه خارج می‌کرد. سرانجام در یکی از نبردها به خون درغلتید و به‌شهادت رسید.پیکر پاکش در کربلا در خاکپای سرور آزادگان حسین‌بن‌علی(ع) به‌خاک سپرده شد.«…‌
فرزند کوچولوی قشنگم حنیف، که لبریز از احساسات و عواطف مادری نسبت به تو هستم و این روزها خیلی دلم برایت تنگ شده و دلم می‌خواست این‌جا بودی و یکبار دیگر تو را می‌بوسیدم و هر بار قیافهٌ بغض‌آلود تو جلو چشمم می‌آید که می‌گفتی من می‌خواهم خمینی را بکشم… ولی فرزند عزیزم مادر تو و هزاران مادر و خواهر دیگر برایتان می‌جنگند که نسل فعلی و نسل بعدی که شماها باشید پرپر نشوید و طعم آزادی، شادی و خوشبختی را بچشید. تو در خانوادهٌ بزرگ مجاهدین هیچ‌گاه تنها نخواهی بود».وصیت‌نامه ‌ـ‌27اسفند66

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر