۱۳۹۸ تیر ۱۲, چهارشنبه

مجاهد شهید علی حسین آریازاد


مشخصات مجاهد شهید علی حسین آریازاد
محل تولد: شیراز
تحصیلات: فوق دیپلم
سن: ۳۴
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت:‌ ۱۳۶۷

علی حسین آریازاد در تظاهرات مربوط به قیام ضدسلطنتی شرکت داشت. او در سال ۵۸ با سازمان آشنا شد. در سالهای ۵۹ تا ۶۳، در ادارات مختلف دولتی به کار اشتغال داشت، اما به علت هواداریش از مجاهدین همواره او را اخراج می کردند. از سال ۶۳ در یک شرکت خصوصی مشغول به کار شد. اما در تمامی این سالها شوق پیوستنت به مجاهدین را در سر داشت. پس از عزیمت رهبر مقاومت بهج وار خاک میهن و برخاستن «ندای هل من ناصر» او، دیگر جای درنگ نبود.
پاییز ۶۵ از ایران خارج شد و خود را به قرارگاههای مجاهدین در منطقه رساند.
مجاهد شهید حسین آریازاد درخواست خود را برای پوشیدن لباس شرف و فاتخار رزمندگان ارتش آزادیبخش چنین نوشت:
«به عنوان یک رزمنده حرفه ای تقاضای جنگیدن در گروهانهای رزمی مجاهد خلق را می نمایم. و به این منظور آمادگی کامل جسمی و روحی خودم را جهت مبارزه در خط مقدم جبهه و شرایط ویژه آن علام می دارم.
از قادر متعال می خواهم که کم کاریها و سستیهای مرا در کارها و در جریان مبارزه بر من ببخشاید و مرا یاری کند که به عنوان مبارزی صادق و مجاهدی خودساخته در راه سرنگونی رژیم فاشیست و سرکوبگر خمینی خونخوار شرکتی فعال و خستگی ناپذیر داشته باشم... ۱۷فروردین ۱۳۶۶».

او مسئولیتهای م ختلفی در قسمت پشتیبانی و پروژه های ساختمانی قرارگاهها به عهده داشت. با اعلام عملیات فروغ به میدان نبرد با دشمن شتافت و پس از رزم و رشادت بسیار، به شهادت رسید و به خیل جاودانه فروغها پیوست.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر