۱۳۹۸ تیر ۳۱, دوشنبه

مجاهد شهید احمد منظم


مشخصات مجاهد شهید احمد منظم
محل تولد: دزفول
شغل : همافر نیروی هوایی
سن: 31
محل شهادت: کرمانشاه
زمان شهادت: 1367

احمد منظم از همافران انقلابی بود که بعد از انقلاب ضدسلطنتی به مجاهدین پیوست. او در اواخر سال55 در قسمت همافری نیروی هوایی استخدام شد. دوران آموزشی خود را در آمریکا گذراند و در اواخر56 به ایران بازگشت. 
در شروع انقلاب ضدسلطنتی فعالانه در تظاهرات شرکت‌کرد. پس از پیروزی انقلاب در سال58 با سازمان آشنا شد. احمد در آن‌موقع در نیروی هوایی دزفول کار می‌کرد. در سال61 به‌جرم هواداری از مجاهدین و داشتن نارنجک، توسط گروه ضربت نیروی هوایی دستگیر شد و به زندان یونسکو دزفول انتقال یافت. 
در سال64 از زندان آزاد شد و به‌دنبال وصل به سازمان بود. در سال65 با برقراری ارتباطش با سازمان، احمد به آرزوی خود رسید. به منطقه رفت و در یکانهای رزمی سازماندهی شد و در چندین عملیات ارتش آزادیبخش شرکت کرد. در عملیات بزرگ فروغ جاویدان، احمد فرماندهی یک گروه رزمی را به‌عهده داشت و قهرمانانه جنگید. 
به هنگام بازگشت در یکی از درگیریها به‌سختی مجروح شد و درحالی‌که بیهوش شده بود به اسارت مزدوران رژیم درآمد. دژخیمان جنایتکار خمینی، احمد را پس از شکنجه‌های بسیار اعدام کردند. و به این ترتیب جاودانه‌فروغ دیگری به کاروان جاودانه‌فروغهای آزادی پیوست. 

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر