۱۳۹۸ تیر ۱۶, یکشنبه

مجاهد شهید محمد حسین زاده


مشخصات مجاهد شهید محمد حسین زاده
محل تولد: برازجان
سن: 27
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

محمد حسین زاده در سال 57 با مجاهدین آشنا شد و ابتدای سال 58 فعالیت خود را در کادر انجمن دانش آموزان مدرسه خود شروع نمود. در قسمت توزیع نشریه و دیگر آثار سازمان فعالیت می کرد. سپس در جمع آوری کمکهای مالی برای سازمان فعال بود.
پس از شروع مقاومت مسلحانه قدم به میدان رزم گذاشت و در چند عملیات شرکت داشت. از جمله تهاجم به کمیته و سپاه ضدخلقی و واحد فرهنگی آن در برازجان.
تیرماه 60دستگیر شد و مدت 5سال را در اسارت به سر برد. بخشی از محکومیت خود را در اوین و سپس در گوهردشت کرج گذراند.
محمد درباره دوره زندانش نوشت: «... بعد از دو سال از اوین به گوهردشت منتقل شدیم. آن جا هم به همین ترتیب بود. تشکیلات این بار گسترده تر بود و با مسئولان دیگر، حدودا 15نفر بودیم. یک بار در گوهردشت در اعتراض به وضعیت نان برای سه ما به سلول انفرادی رفتم. خیلی شکنجه شدیم. بعد از 18ماه به بوشهر منتقل شدم. و بعد به زندان عادل آباد شیراز. در همان روز اول همگی ما را کتک زدند. شب و روز شکنجه روحی بود...».
محمد پس از رهایی از زندان به سربازی رفت و با استفاده از فرصت مرخصی خود را به پایگاههای سازمان رساند.
پس از ورود به منطقه، محمد تمام توان و انرژی خود را برای فراگیری آموزشها و آمادگی برای شرکت در عملیات به کار گرفت. او سرانجام پس از سالها مجاهدت و مبارزه، در حماسه کبیر فروغ جاویدان به عهد خود با خدا و خلق وفا کرد و قهرمانانه به شهادت رسید.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر