۱۳۹۸ تیر ۲۹, شنبه

مجاهد شهید سکینه شبان سروستانی


مشخصات مجاهد شهید سکینه شبان سروستانی
محل تولد: شيراز
شغل: ديپلم
سن: 27
تحصیلات: دیپلم
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

سکینه شبان‌سروستانی در سالهای۵۶ و ۵۷ با مطالعهٌ جزوات و زندگینامهٌ شهیدان مجاهد خلق با مجاهدین آشنا شد و فعالانه در تظاهرات مردمی شرکت می‌کرد. پس از انقلاب، در صف هواداران مجاهدین بود و همه‌جا به دفاع از آرمانها و مواضع سازمان می‌پرداخت. 
پس از ۳۰خرداد ۶۰ و مشاهدهٌ جنایتهای خمینی برای پیوستن به خط مقدم نبرد عزم جزم کرد. در بهمن ماه سال۶۵ از ایران خارج و به سازمان وصل شد. برای او، «این آغاز تولدی دیگر و حیات‌بخش» بود. 
«…‌برای رهایی خلق در‌زنجیر و میهن خونینم، که در گرو مبارزه با خمینی سفاک و سرنگونی رژیم ضدبشر اوست، در راه انقلاب و خلق و رهبری، حاضر به نثار جان ناقابلم هستم. باشد تا جان و خون من در کنار خون هزاران شهید دیگر بهای آزادی توده‌ها باشد. از مسئولان می‌خواهم که برای مبارزهٌ رودر‌رو با رژیم خمینی مرا به منطقه بفرستند تا شاید دست‌یاری برای دیگر خواهران و برادران مجاهدم باشم». تقاضانامه ـ ۱۳اردیبهشت۶۶ 
او در عملیات فروغ جاویدان، با تمام وجودش شرکت کرد. یکی از همرزمانش می‌گوید، سکینه که به‌تازگی به یکان ما منتقل شده بود، در نشست توجیهی عملیات، سر از پا نمی‌شناخت و می‌گفت احساس شعف و غرور می‌کند. سلاحش آر‌ پی‌جی بود و با خوشحالی می‌گفت در طول مسیر به هیچ‌یک از پایگاههای رژیم امان نمی‌دهم. مجاهد دلیر سکینه سروستانی پرشور و جسور به دل آتشها زد و در اوج شرف و افتخار به جاودانه‌فروغها پیوست.

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر