۱۳۹۸ تیر ۱۲, چهارشنبه

مجاهد شهید سهیلا عباس زاده


مشخصات مجاهد شهید سهیلا عباس زاده
محل تولد: اهواز
تحصیلات: دیپلم
سن: 25
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

سهیلا عباس زاده در فاز سیاسی فعالیتش را با انجمن دانش آموزی اهواز شروع کرد. در سال 63 از ایران خارج شد و در ارتباط با تشکیلات خارج کشور مجاهدین قرار گرفت. انقلاب ایدئولوژیک مجاهدین تاثیرات بسیار بارزی بر سهیلا گذاشت. به دنبال آن از سال 64 مبارزه حرفه ای خود را آغاز کرد. سال 65 بنا به درخواستهای مکرر خودش به منطقه مرزی اعزام شد.
مجاهد خلق سهیلا عباس زاده از آغاز تاسیس ارتش آزادیبخش در یکانهای پشتیبانی و رزمی کار می کرد و پس از شکل گیری تیپهای رزمی زنان مجاهد خلق وارد یکانهای رزمی شد. در عملیات چلچراغ با جسارت انقلابی جنگید. رزم آوری سهیلا در فروغ جاویدان به اوج رسید و در چندین درگیری دلاورانه جنگید و سرانجام خون پاکش را فدیه راه رهایی خلق و میهن کرد.
«خواهر مریم! به واقع با تک تک سلولهای و این بار با شرکتم در صحنه نبرد حقانیت شما را به عنوان الگون زن مجاهد خلق، زنی که در اوج رهایی قرار گرفته است و به همه ما دریچه نوینی از «مسعود» و «رهبری» و جرات و جسارت انقلابی را بالاخص به ما زنان داد، اعلام می کنم. حالا که دارم این آخرین حرفهایم را می نویسم دلم می خواهد نهایت آرزوهایم که همیشه در رویاهایم با من بوده... را برای شما و برادر مسعود بگویم.
دلم می خواست آن لحظه را ببینم، لحظه ورود ارتش به تهران لحظه ای که در میدان آزادی همه بچه ها از مقابل شما رژه پیروزی می روند و مارش پیروزی در سراسر تهران و ایران پخش می شود و خلق را غرق بوسه می کند، لحظه ای که لبخند و قهقهه خنده به روی لبهای مردم ماتم زده و خمینی زده برمی گردد. نامه به رهبری

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر