۱۳۹۸ تیر ۱۹, چهارشنبه

مجاهد شهید ابراهیم خوش بصیرت


مشخصات مجاهد شهید ابراهیم خوش بصیرت
محل تولد: شوشتر
سن: 30
تحصیلات: متوسطه
محل شهادت: کرمانشاه
تاریخ شهادت: 1367

ابراهیم خوش بصیرت در خانواده ای فقیر در شوشتر به دنیا آمد. به دلیل فقر اقتصادی از سنین کودکی برای مخارج زندگی در یک مغازه کار می کرد. او که از سالهای قبل از انقلاب با خواندن زندگینامه های مهدی و احمد رضایی با مجاهدین آشنا شده بود، در سال 60 همراه با هواداران مجاهدین در یک هسته مقاومت شروع به فعالیت مبارزاتی کرد.
با گوش کردن به صدای مجاهد، به نوشتن شعار و پخش اعلامیه و پیاده کردن نوار می پرداخت و پیوسته در آرزوی وصل به سازمان بود. در سال 65 به سازمان وصل شد و به منطقه مرزی رفت.
ابراهیم در عملیات فروغ جاویدان با عشقی شورانگیز وارد نبرد شد و شماری از مزدوران را به هلاکت رساند. سرانجام خون پاکش را در راه رهایی خلق در زنجیرش نثار کرد.
او در قسمتی از وصیت نامه اش به تاریخ 24اردیبهشت 65 نوشته است:
«... خدایا اگر نیاز است که خونم را در راه انقلاب بدهم، کمکم کن تا خونم زیر پرچم سازمان و رهبری مسعودو مریم ریخته شود. چون آنها انتقام آه سینه های سوزان را از دشمنان خدا و خلق خواهند گرفت...».
مجاهد شهید ابراهیم خوش بصیرت خطاب به پدر و مادرش نوشته بود:
«... دوستانم را بگویید راهم را ادامه بدهند. نگذارند لوله سلاحم سرد شود. در ضمن به آنان بگویید که سلاحم شماره نداشته است، هر سلاحی که از مجاهدین به دستتان رسید، با آن به جنگ خمینی ضدبشر بروید و بدانید ارثیه مجاهدین، سلاح آنهاست...».

با ما در کانال تلگرام پیشتازان راه آزادی ایران همراه باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر